heb logo.svg

Google Analytics – ניתוח המידע ומעקב אחרי הגולשים שלכם באתר

על מנת לבחון בצורה יעילה יותר את הביצועים של האתר שלכם, ניתן לעשות שימוש בכלי יעיל כדוגמת גוגל אנליטיקס המאפשר לבחון את ביצועי האתר ואת המשמעות.

במידה והנכם מחליטים לעשות שימוש בגוגל אנליטיקס, חשוב מאד להביא בחשבון מספר פרמטרים אשר יאפשרו לכם להתנהל בקלות יותר:

יצירת לוח בקרה

המעקב אחר כל שינוי המתרחש באתר לא חייב להיות משימה בלתי אפשרית עבורכם. על מנת לזהות את המתרחש באתר ולדעת כיצד לפעול, יש חשיבות רבה ליצור לוח בקרה, כזה שיאפשר לכם ללמוד על ההתנהלות היומיומית באתר לצד אירועים שאינם מתרחשים ביום יום ויכולים להדליק סימן אזהרה.

הגדרת התראות

המעקב אחר ההתנהלות באתר יוצרת לא מעט אחריות עבורכם, ולעיתים יש נם מצבים בהם מבחינים למשל בתנועה חריגה באתר. על מנת לעקוב אחר המתרחש באתר חשוב מאד להתקין התראה אשר יכולה לדווח כאשר יש עמוד עם שגיאה.

יצירת קטגוריות

אם האתר שלכם מכיל כמה תחומי עניין, לעיתים גוגל אינו יודע לבצע את השיוך לקטגוריות מסוימות. במקרה הזה האחריות על עדכון גוגל חלה עליכם. יצירת הקטגוריות הינה עלייה ברמה מבחינת בחינת הנתונים באתר.

מה הכוונה? אם עד היום ראינו את האתר תוך התייחסות לאוכלוסייה המסוימת אשר ביקרה בו, כעת ניתן להתקדם ולבצע פילוח המאפשר לזהות את התכנים בהם הגולשים מגלים עניין. כך למעשה הופכים את האתר לזמין יותר עבור הגולשים אשר הופכים בסופו של יום ללקוחות קבועים בעקבות חווית המשתמש החיובית.

הזנת מידע באמצעות תאריך

כמעט כולנו יודעים לספר סיפור טוב ששמענו, אך מעטים מאיתנו יודעים להיזכר היכן ומתי שמענו את אותו סיפור. גוגל אנליטיקס מאפשר לכם להזין מידע בהתאם לתאריך וכך מסייע בזיהוי גורמים אשר גרמו לעלייה או לירידה בכניסות. מדובר בכלי יעיל במיוחד אשר מאפשר לכם הסקת מסקנות בצורה טובה ביותר.

מה היתרון שלנו

אנחנו זמינים עבורכם באמצעות מגוון כלים לקבלת שאלות ותשובות בנוגע למעקב אחר התנועה באתר שלכם. אנחנו מציעים לכם את הדרכים המתאימות ביותר למעקב על מנת לדעת מה מתרחש בכל רגע נתון באתר שלכם!

לייעוץ ראשוני ומידע נוסף התקשרו כעת או השאירו פרטים:

phone icon073-75-999-63

location iconרח' הדובדבן 9, בית הדובדבן, קריית אונו 5551052.

PartnerBadge 7523977343

בבקשה הזן את שמך המלא!
יש להזין מספרים בלבד!
נא להזין כתובת מייל תקנית
Invalid Input
Invalid Input

אנחנו מאמינים בלהשאיר כל אדם, סיטואציה או אירוע, במצב טוב יותר מזה שבו היה לפני שפגשנו אותו.

-אלון אולמן-