heb logo.svg

פייסבוק נחשבת לרשת חברתית הכוללת משתמשים פעילים רבים- הערכה היא כי מדובר על קרוב ל-1.5 מיליארד משתמשים פעילים אשר נכנסים לפייסבוק מדי יום על מנת להתעדכן. גם אנשי עסקים מרבים להיכנס לפייסבוק, מה שהופך אותו לפלטפורמה מצויינת לפרסום.

בישראל הפכה Facebook לרשת החברתית המובילה עם אוריינטציה עסקית ופרסום מפולח וממוקד לעסקים.

כיצד ניתן להגיע לקהלי יעד בפייסבוק

קהל הגולשים בפייסבוק אינו כולל אך ורק בני נוער אלא מדובר כבר מזמן באחת מפלטפורמות השיווק הטובות ביותר למגוון קהלים- החל מאנשים צעירים ועד אנשי עסקים העושים שימוש בפייסבוק למטרות פרסום העסק שלהם. אם ניקח לדוגמה אנשי עסקים, אז אחת הדרכים להגיע לכמה שיותר קהל היא באמצעות מודעה ממומנת- מערכת בה הגולש מקליד את מה שהוא מעוניין לחפש ואז הוא רואה מודעות הקשורות לתוצאת החיפוש שלו.

פרסום בהתאם לפילוח

היתרון המרכזי של חיפוש בפייסבוק הוא פרסום בההתאם לקהל יעד- מה הכוונה? אנשי עסקים יכולים לפרסם מודעה המתאימה לקהל היעד שלהם באמצעות איתור אותו קהל יעד וכך לפרסם את העסק שלהם בצורה הטובה ביותר. אחת השאלות המסקרנות ביותר היא כיצד פייסבוק מאתרת קהלי יעד. אחת הדרכים היא באמצעות פתיחת דף אוהדים.

אם ניקח למשל דוגמא של חנות אופטיקה בתל אביב המעוניינת להציע לקהל לקוחותיה שירות חדש אותה חנות יכולה לפתוח דף אוהדים בפייסבוק לבקש מאותם לקוחות שיצטלמו עם המשקפיים וייתיגו את עצמם- מה יקרה אז? במקרה הזה, חברים של אותם לקוחות יראו כי טוב ויצטרפו גם הם לדף האוהדים, מה שיהפוך אותם ללקוחות פוטנציאלים.

דרך נוספת להגיע אל הקהל היא באמצעות קמפיין ממומן (מאוד מומלץ!) - כלומר אם ניקח את אותה חנות אופטיקה הרי אותה חנות יכולה להריץ קמפיין ממומן בפייסבוק בתוך פילוח על קהל היעד. אותו פילוח יעשה באמצעות מידע שאותם אנשים הזינו כגון מין, מצב משפחתי, מקום עבודה או לימודים. חנות האופטיקה יכולה להריץ קמפיין הכולל הנחה על משקפיים בתל אביב( היות והחנות ממוקמת בתל אביב ויש להניח כי רוב הקהל שלה מתגורר בעיר). באותו הזמן נית להגדיר גם את גיל הפרסום וכך לקבל קבוצת אנשים המתגוררת באזור תל אביב ומעוניינת במשקפיים.

איתור קהל היעד

אם כיום הפרטים האישיים שלנו נמצאים בכל מקום, הרי ניתן לעשות בהם שימוש על מנת למצוא את קהל היעד המתאים לצורך פרסום ברשת החברתית.

  • תחביבים: האם מדובר באנשי עסקים האוהבים לקרוא מאמרים אודות העסק.
  • גיל: האם מדובר באנשי עסקים צעירים או מבוגרים
  • מיקום: האם מדובר באנשים המתגוררים באזור המרכז או באזור אחר בארץ
  • השכלה: האם מדובר בבוגרי אוניברסיטה או כאלה שסיימו את לימודי התיכון
  • ניתן לפלח קהלי יעד שלכם לפי דברים שהם אוהבים, נושאים שבהם הם מתעניינים
  • ניתן לפלח לפי חברות בקבוצות, מתן Like בדפים עסקיים ועוד ועוד.
  • ניתן לפלח את קהלי היעד שלכם ל- RE-Marketing (נזכיר, מדובר בקמפיין המציג מודעות רק למי שכבר היה באתר שלכם ומכיר אתכם ואז הקמפיין משכנע אותו לחזור שוב. מודעות שיווקית נעזרת חזקה מאוד)
  • ניתן לפלח את קהלי יעד שלכם בעזרת כל מיני שיטות נוספות מתקדמות (חלקן שאנו שיכללנו ) אשר מביאות תוצאות איכותיות.

איך עובד הפרסום בפייסבוק

הרשת החברתית הפופלרית ביותר בעולם עובדת לפי העקרון של גוגל- בוחרים סכום אותו מעוניינים להשקיע ומחיר פר קליק- התשלום יגבה אך ורק כאשר הגולשים יבחרו ללחוץ על אותה מודעה. משמעות הדבר היא אם הגולשים בוחרים נניח לא ללחוץ עם המודעה, אז לא יהיו חייבים בתשלום. היות ומדובר בעולם תחרותי ואותה מודעה נמצאת בשטח בו כולם מעוניינים להיכנס אליו, ככל שסכום ההשקעה יהיה גבוה יותר כך המודעה תזכה להופיע. דרך נוספת היא לשלם לפי הופעות (1000 הופעות) במחיר שפחות או יותר שווה לקליק. יש כיום מגוון שיטות תמחור בפייסבוק ואנחנו יודעים להתאים כל אחת לכל סיטואציה.

העלות שלכם פר קליק יכולה לרדת בתנאי שאיכות הקמפיין תהיה טובה. כלומר אתם יכולים להשקיע פחות מהמתחרים שלכם ועדיין להופיע לפניהם . כידצ יהיה לכם קמפיין טוב ואיכותי- לזה אנחנו דואגים.

האם יש דרך מומלצת לפרסם בפייסבוק

פרסום איכותי בפייסבוק מתחיל במחשבה על קהל היעד ויצירת מודעה המתאימה לו. כאשר קהל היעד לוחץ על המודעה, הוא מגיע לדף מרכזי שם הנקרא דף נחיתה. מה מחכה לקהל באותו דף? מידע רלוונטי אשר יניע אותו לפעולה הרצוייה

מה אנחנו יודעים לעשות עבורכם?

אם אתם מחפשים לבנות קמפיין ב-Facebook ולהגיע ללקוחות חדשים- הגעתם למקום הנכון! על מנת לבנות את הקמפיין המתאים ביותר חשוב מאד לזהות את קהל היעד הנכון, כזה שיגלה עניין בקמפיין. אנחנו בקיאים בכל הקשור לפילוח קהל היעד בצורה המקצועיות והאיכותית ביותר.

אנחנו מבינים כי פרסום צריך להיות אפקטיבי על מנת להגיע לקהל המתאים. לנו יש בדיוק את הכלים המתאימים לעשות זאת עבורכם. אנחנו דואגים להישאר כל הזמן מעודכנים ולגרום לדף הפייסבוק שלכם להיות פופולרי.

אנחנו יכולים לאתר קהל יעד דומה ולגרום לו להגיע לעמוד הפייסבוק שלכם. כמו כן באמצעות קמפיין ממומן אנחנו יכולים להגדיל את החשיפה של הדף העסקי שלכם וכן להביא תנועה ישירות לאתר. דבר נוסף שאנחנו נעשה עבורכם זה לגרום לאנשים שביקרו אצלכם בדף העסקי לחזור פעם נוספת. מדובר בשיטה בשם רי מרקטינג המגדילה את אפקט הפרסום ומאפשרת לבצע פנייה לגולשים שכבר ביקרו אצלכם בעמוד ולהציג בפניהם מודעות פרסום ממוקדות לצרכים שלהם בזמן שהם גולשים באינטרנט. משמעות הדבר היא שגולשים רואים את הפרסום בזמן שהם נמצאים באינטרנט ומחפשים מוצרים שונים. באמצעות פעולת שיווק מחדש ניתן לגרום לאותם גולשים לגלות עניין תוך העברה של המסר השיווקי בצורה ממוקדת.

אז אתם בוודאי שואלים את עצמכם: "לעזאזל, איך מתחילים"?
יוצרים עימנו קשר כעת באמצעות תיבת השארת הפרטים שלצידכם או באמצעות הטלפון ומתחילים לקבל לידים.

אז קדימה, למה אתם מחכים?

לייעוץ ראשוני ומידע נוסף התקשרו כעת או השאירו פרטים:

phone icon073-75-999-63

location iconרח' הדובדבן 9, בית הדובדבן, קריית אונו 5551052.

PartnerBadge 7523977343

בבקשה הזן את שמך המלא!
יש להזין מספרים בלבד!
נא להזין כתובת מייל תקנית
Invalid Input
Invalid Input

אנחנו מאמינים בלהשאיר כל אדם, סיטואציה או אירוע, במצב טוב יותר מזה שבו היה לפני שפגשנו אותו.

-אלון אולמן-