heb logo.svg

בניית אסטרטגיה עבור לקוחות נמדדת בשימוש בשירותי מדיה. בשונה מעבר, היום כבר רבים מבינים את היתרון הברור בשימוש בשירותי מדיה שונים כגון פייסבוק , לינקדאין או טוויטר על מנת לגרום ללקוחות לגלות עניין. בדיוק כפי שיש חשיבות רבה לעדכן ולבחון את השינויים השונים באתר האינטרנט, כך גם בתחום המדיה החברתית, מה שמכונה בשם המקצועי smo.

מהו ?smo (Social Media Optimization) מדובר בפעילות הכוללת התאמה של אתר לנוכחות אינטרנטית המתאימה לגולשים כגון פייסבוק. באמצעות הפעילות ניתן לייצר תכנים אשר הגולשים ידברו עליהם במדיה החברתית וכך ליצור נוכחות אינטרנטית טובה יותר. מדובר בתחום ההולך ומתפתח בשנים האחרונות הכולל לא רק איסוף לייקים.

אותה פעילות כוללת גם פילוח מדוייק של קהלי יעד בהתאם לפרמטרים השונים כגון גיל , מין , קבוצות, אזורים גיאוגרפיים, דפים עסקיים ותחומי עניין. בעת ביצוע פילוח, נעשית חלוקה של השוק לקבוצות שונות. באמצעות פעולת הפילוח ניתן לזהות את הקהל המתאים ולהגדיל את הרווח באמצעות פנייה מדוייקת.

חשיבות ניתוח נתונים

ביצוע אופטימיזציה ברשתות המדיה החברתיות מתבצע כתוצאה מניתוח נתונים בצורה נכונה. לצורך כך, חשוב מאד לבחון את הליך המיתוג( מיהו קהל היעד אליו פונה החברה, באילו רשתות חברתיות היא עושה שימוש?), וכן יש לבחון דרכים אשר באמצעותן יש להגדיל את החשיפה לאתר תוך שימוש במדיה החברתית. מה למשל? פרסום לינקים בצורה טובה, העלאת פוסטים שמטרתם להניע את ציבור הגולשים לפעולה.

מה אנחנו יודעים לעשות עבורכם?

אם אתם מחפשים לבנות קמפיין במדיה החברתית- הגעתם למקום הנכון! על מנת לבנות את הקמפיין המתאים ביותר חשוב מאד לזהות את קהל היעד הנכון, כזה שיגלה עניין בקמפיין. אנחנו בקיאים בכל הקשור לפילוח קהל היעד בצורה המקצועיות והאיכותית ביותר.

אנחנו מבינים כי פרסום צריך להיות אפקטיבי על מנת להגיע לקהל המתאים. לנו יש בדיוק את הכלים המתאימים לעשות זאת עבורכם. אנחנו דואגים להישאר כל הזמן מעודכנים ולגרום לדף הפייסבוק שלכם להיות פופולרי.

LinkedIn

תחום הרשתות החברתיות נחשב לרחב ומציע לא רק את שירותי הפייסבוק אלא גם שירותים אחרים. כולנו מכירים את פייסבוק, אבל בנוסף חשוב מאד להכיר גם רשת חברתית אחרת בשם לינקדאין. מטרתה של הרשת החברתית היא ליצור חיבור בין אנשי עסקים ברחבי העולם ולסייע במציאת לקוחות וכן הרשת מאפשרת לעובדים להציג את קורות החיים שלהם.

כיום כאשר אנשים מחפשים עבודה באמצעות האינטרנט, לינקאדין נותנת מענה רחב ומציעה כלים שונים שלא נחשפנו אליהם לפני מספר שנים. בין אם מדובר בעצמאים או שכירים, רשת חברתית זו פונה לקהל רחב ככל הניתן.

מה ניתן לעשות

  • חשיבות הפרופיל האישי:
    על מנת שבעלי עסקים ידעו מי אתם, חשוב מאד לפתוח פרופיל אישי ובו לרשום את הפרטים האישיים שלכם. פרופיל עסקי בלינקאדין מחליף את קובץ קורות החיים המסורתי בו נהגו לעשות שימוש עד כה ומאפשר לכם לרשום פרופיל ובו כל תחנות הקריירה שלכם- החל מהשכלה ועד למקומות עבודה. כיום כאשר מנהלי גיוס נמצאים ברשתות החברתיות, מהווה לינקאדין מוקד מרכזי בקרב בעלי עסקים. כמו כן, על מנת ליצור רושם ראשוני מוצלח כדאי להקדיש זמן לצילום תמונת פרופיל טובה המשדרת מקצועיות.
  • רשת קשרים:
    אחד הדברים החשובים ביותר בעת חיפוש עבודה הוא יצירת קשרים. בחיים אתם עוברים לא מעט תחנות בהם פוגשים אנשים. לינקאדין מאפשרת לכם לאתר את האנשים אשר יכולים לחבר אתכם עם אנשי עסקים. כך למשל אם למדתם אם מישהו שסיים תואר במנהל עסקים, אתם יכולים לאתר אותו ולהוסיף אותו לרשת הקשרים שלכם- אין לדעת מתי תצטרכו ליצור איתו קשר. אין ספק כי יצירת קשרים הופכת את חיפוש העבודה לקל יותר.
  • משרות ייחודיות:
    בעולם בו הכל הולך ומשתנה, כיום ניתן למצוא גם משרות שלא היה ניתן למצוא בעבר. אחת השאלות החשובות בקרב אנשים היא היכן ניתן למצוא את אותן משרות? הרשת החברתית לינקאדין מסייעת במציאת אותן משרות באמצעות חיפוש ממוקד לפני מדינה, תחום או דרג.
  • התפתחות מקצועית:
    אחד הדברים החשובים ביותר בעת יצירת קשרים מקצועיים זה ההתפתחות המקצועית שלכם כאנשי עסקים. הרשת החברתית לינקאדין מאפשרת לכם לאתר קבוצות בהן ניתן לקרוא דיונים שונים על תחום העיסוק שלכם.

אפשר גם לבצע פרסום ממומן ב-LinkedIn שיעזור לפלח ולאתר את הקהל יעד שלכם בצורה ישירה ומפולחת וכך להגיע לקהל מדוייק יותר אשר יגלה עניין בעסק שלכם

מה אנחנו יודעים לעשות עבורכם

אנו עוזרים בכל השירותים הללו ובאמצעות פעילות שיווק בלינקדאין ומאפשרים לכם להגיע לאנשים האחראים על מקבלי ההחלטות ולגרום להם להפוך ללקוחות שלכם. אנחנו יודעים באמצעות מחקר שוק ובחירת אפיק השיווק המתאים ביותר לנהל עבורכם את הקמפיין הטוב ביותר. כחלק מבניית קמפיין מוצלח אנחנו נמצא את הבידול המבדיל בניכם לבין המתחרים שלכם וכך ניצור עבורכם את הקמפיין הטוב ביותר.

twitter

אם בפייסבוק אנשים מפרסמים פוסטים ארוכים, הרי טוויטר החלה את דרכה בציוצים של אנשים מכל רחבי העולם אשר כללו 140 תווים. מה עמד מאחורי הרעיון? עדכון מהיר של חיי היום יום בקרב רבים. ככל שעבר הזמן, היה מדובר בתופעה שאינה עומדת לחלוף מהעולם אלא רק לתפוס תאוצה. כיום באמצעות החיבור לטוויטר ניתן להתעדכן בחדשות מהעולם – מה קורה למשל בשדות תעופה. דבר מעניין שניתן לראות בשנים האחרונות הוא השימוש של אנשים מתחומים שונים כגון סופרים או פוליטיקאים אשר בוחרים לעדכן את ציבור העוקבים שלהם באמצעות כמה תווים.

מה ניתן לראות בגרסה החדשה

בדיוק כמו אפליקציות אחרות, גם אפליקציית טוויטר איננה קופאת על השמרים אלא מתעדכנת כל הזמן. כניסה לגרסה החדשה של טוויטר מאפשרת לקבל עדכון בנוגע למאפייני הפרופיל- ניתן להיכנס בצורה מהירה לחשבון ולראות את מספר העוקבים. כמו כן ניתן לראות תכנים נוספים כגון תגובות או ציוצים נוספים של המחבר.

מה אנחנו יודעים לעשות עבורכם

אנחנו יודעים לייצר עבורכם הזדמנוית עסקיות באמצעות שיח עם קהל היעד שלכם. אנחנו יודעים להפוך את פעולת הנטוורקינג העסקי לטובה יותר עבורכם באמצעות יצירת קהילה ממוקדת באמצעות הגדלה של כמות העוקבים אחריכם בטוויטר, באמצעות פעולת טירגוט הכוללת מציאת קהל יעד באמצעות מחקר על המתחרים שלכם. כמו כן אנו נחקור ונמצא עבורכם את הביטויים המתאימים לעולם התוכן העסקי שלכם.

גוגל פלוס

נדמה כי גוגל פלוס מתקדמת בצעדי ענק והופכת להיות חשובה הן בכיוונים חברתיים והן בכיווני קידום העסק שלך. לשאלה מהו סוד ההצלחה של גוגל פלוס, ניתן לומר כי מדובר בחלוקה המאפשרת לאנשים לארגן את התכנים המשותפים להם ולאנשים נוספים ולשתף עם אחרים. כמו כן, גוגל פלוס מאפשרת לשמור תכנים. מה הכוונה? באמצעות המעגלים של גוגל פלוס ניתן ליצור מעגל ובו לשמור מאמרים בנושאים שונים אשר ברצונכם לקרוא.

בדיוק קראתם מאמר חדש בנושא עסקים ולא הספקתם לסיים אותו?באמצעות גוגל פלוס ניתן לשמור את המאמר ולחזור אליו בכל זמן נתון. לחיצה על +1 תאפשר לכם להוסיף אותו למעגל הקריאה בו אתם חברים. שינוי חוקי המשחק של גוגל גרמו לכך כי ניתן לשתף את המידע בקרב רבים , מה שיסייע לצמיחת העסק. על ידי כך שאנחנו בוחרים מי יהיה שותף למידע שלנו אנחנו יוצרים את קבוצת האנשים המשפיעים עבורנו.

מה כוללים המעגלים

מהם אותם מעגלים אשר הזכרנו קודם לכן? אותם מעגלים מאפשרים לכם לשתף במידע את האנשים הקרובים לכם. כל אחד יכול לבקש להצטרף וגם ליצור מעגל חדש. אם תרצו, הרי מדובר בגרסה מתקדמת יותר של פורום בו אפשר לנהל דיונים. לשאלה כיצד גוגל פלוס יכולה לסייע לאתר שלכם התשובה היא כי בשונה מרשתות חברתיות גוגל מבצע סריקה כולל אינדוקס את הפוסטים אותם אתם כותבים ולכן על מנת לקדם את האתר שלכם חשוב מאד להשקיע בתוכן איכותי ומעניין.

גוגל HANGOUTS

אם חשבתם כי השיתוף נעצר כאן, הרי טעיתם! גוגל פלוס לא ממש הסתפקו בדברים הקיימים אלא הלכו רחוק יותר. מה הכוונה? גוגל פלוס הוסיפו שירות המאפשר לנהל שיחות קבוצתיות בהן כולם יכולים לראות את כולם. השירות החדש של גוגל התברר כאופציה מסקרנת במיוחד המאפשרת לנהל שיחת וידיאו רבת משתתפים בין חברים ובין קולגות לעבודה.

אז אתם בוודאי שואלים את עצמכם: "לעזאזל, איך מתחילים"? 
יוצרים עימנו קשר כעת באמצעות תיבת השארת הפרטים שלצידכם או באמצעות הטלפון ומתחילים להתקדם.

אז קדימה, למה אתם מחכים? 

לייעוץ ראשוני ומידע נוסף התקשרו כעת או השאירו פרטים:

phone icon073-75-999-63

location iconרח' הדובדבן 9, בית הדובדבן, קריית אונו 5551052.

PartnerBadge 7523977343

בבקשה הזן את שמך המלא!
יש להזין מספרים בלבד!
נא להזין כתובת מייל תקנית
Invalid Input
Invalid Input

אנחנו מאמינים בלהשאיר כל אדם, סיטואציה או אירוע, במצב טוב יותר מזה שבו היה לפני שפגשנו אותו.

-אלון אולמן-