heb logo.svg

שירותים

שיווק באמצעות דואר אלקטרוני והן באמצעות SMS-ים, מאפשר פנייה המונית לקהל לקוחות פוטנציאליים של העסק שלי, מתוך מטרה שאותו קהל יעד יעשה את הפעולה שאנו רוצים שהם יעשו.

באמצעות דיוורים אחת לתקופה ניתן לפנות בצורה ישירה ואישית לכל אחד ואחת מרשימת המנויים ברשימת התפוצה.

מדובר בערוץ פירסום מאוד אפקטיבי, אשר עדיין מוכיח עצמו לאורך השנים ומביא תוצאות.
למרות הרינונים בדבר שאנשים "התעייפו" מלקבל מיילים שיווקיים.

בנוסף, מדובר בערוץ פירסום אשר לאורך זמן, מייצר מועדון לקוחות קבוע עבורכם ועבור העסק שלכם ובנוסף, מדובר בערוץ פירסום זול. כן, בטווח הארוך, ההוצאות על ערוץ הפירסום הנ"ל הולכות ופוחתות, בדר"כ, ביחס הפוך לצמיחה של רשימת התפוצה והאפקטיביות שלה (אם מנהלים זאת נכון).

מהם היתרונות העיקריים בשיווק באמצעות רשימות תפוצה?

  • בניית קהל לקוחות פוטנציאלי לטווח ארוך., מייצר רשימת תפוצה קבועה עם לקוחות פוטנציאליים "שבויים" אשר מקבלים מאיתנו מסרים שיווקיים וחומר מקצועי על-בסיס קבוע ואשר בכל רגע נתון יכולים להפוך ללקוחות משלמים. הם, קרוביהם, מכריהם וכו'.
  • ניתן באמצעות תוכנות הדיוור לפנות באופן אישי לכל מנוי ברשימת התפוצה. מה שהופך את ערוץ התקשורת לישיר ואישי.
  • מיקוד במסר- באמצעות הדיוור, הניוזלטר הוא ממוקד במתן ערך ובהעברת מסר שיווקי באופן ישיר וידידותי. המסר שלנו הוא היחיד באותה עת על המסך, ללא "הפרעות" וללא משיכת תשומת לב של eye catchers אחרים, המתחרים איתנו על הלקוח הפוטנציאלי.
  • רשימת תפוצה היא נדבך חשוב במיתוג ובמיצוב של העסק שלך.
  • עלות אטרקטיבית נמוכה להשגת לקוח חדש - ערוץ המכירה הוא ישיר.
    אין עלויות נילוות כמעט ומדובר בערוץ שיווק אטרקטיבי מאוד ביחס עלות- תועלת.
  • שילוב ערוץ הדיוור בערוצי פרסום אחרים- שיווק באמצעות רשימות תפוצה משתלב בכל אסטרטגיה רחבה של שיווק העסק, בין אם זה במדיה הדיגיטלית וגם בשילוב ערוצי offline.
    שיווק באמצעות דיוור ו-SMS, משתלב גם בפעילויות של ארגונים גדולים, הן בפעילויות ATL- above the line (שיווק מעל הקו"- שיווק לערוצי מדיה המוניים וגדולים) והן בפעילויות BTL – Below the line ("שיווק מתחת הקו"- שיווק לערוצי מדיה קטנים וממוקדים יותר).

    עדיין אין לכם רשימת תפוצה ומועדון לקוחות?
    זה הזמן לפעול ולהקים לכם אחת כזאת ומהר!.

    איך עושים זאת?
    זו ההזדמנות שלכם להתייעץ איתנו וללמוד כיצד עושים זאת?

  • לסקרנים שביניכם, הנה עיקרי הדברים:
    אנו נבנה לכם אסטרטגיה מקיפה להקמת מועדון לקוחות.
    לאחר מכן, נפרוט את האסטרטגיה לטקטיקות ולתהליך "אדריכלי"
    (כולל תרשים גאנט) לפעולות הנדרשות להקמת מועדון לקוחות.
     1) נכין תכנים בעלי ערך.
     2) נבנה קמפיין שיווקי להצעה ללקוחות פוטנציאליים להצטרף למועדון הלקוחות.
     3) נפתח מנוי באחת מתוכנות הדיור המתקדמות.
     4) נבנה את התשתיות והכלים להם אנו זקוקים בפעילות.
     5) נכין תוכנית תוכן מקיפה, כולל תוכן איכותי המביא ערך לקוראיו.
     6) נאסוף הנרשמים באופן אוטומטי.
     7) נכתוב תכנים מתקדמים להמשך הדרך ודיוורם. הן ניוזלטרים, מיילים ו-sms-ים.
     8) נייצר מכירות והנעות לפעולה.
     9) נבצע ניתוחים סטטיסייים, בין היתר: אחוזי פתיחה, אחוזי הקלקה, אחוזי המרה, התקשרויות לעסק ועוד.
     10) נשלב תהליכי אוטומציה מתקדמים להפיכת רשימת התפוצה למערך שיווקי מתקדם ואפקטיבי ועוד ועוד.

אז אתם בוודאי שואלים את עצמכם: "לעזאזל, איך מתחילים"?

יוצרים עימנו קשר כעת באמצעות תיבת השארת הפרטים שלצידכם או באמצעות הטלפון ומתחילים להתקדם.

אז קדימה, למה אתם מחכים?

לייעוץ ראשוני ומידע נוסף התקשרו כעת או השאירו פרטים:

phone icon073-75-999-63

location iconרח' הדובדבן 9, בית הדובדבן, קריית אונו 5551052.

PartnerBadge 7523977343

בבקשה הזן את שמך המלא!
יש להזין מספרים בלבד!
נא להזין כתובת מייל תקנית
Invalid Input
Invalid Input

אנחנו מאמינים בלהשאיר כל אדם, סיטואציה או אירוע, במצב טוב יותר מזה שבו היה לפני שפגשנו אותו.

-אלון אולמן-