heb logo.svg

שירותים

Outbrain קידום באמצעות המלצות תוכן – פירסום ב-Outbrain וב-Taboola

כולנו מכירים את הביטוי התוכן הוא המלך. אם התוכן הוא המלך, הרי הגולשים הנמצאים באתר מכתיבים בצורה כזו או אחרת את איכות התוכן. התנועה של הגולשים באתר מאפשרת לבעלי עסקים לראות האם התוכן מעניין את הגולשים או שמא הם מעדיפים לעבור דווקא למתחרים. בישראל ניתן לראות כי Google נחשב למוביל בתחום מנועי החיפוש, ואילו Facebook בתחום רשתות חברתיות.

במקביל, בשנים האחרונות, התפתחו פלטפורמות פירסום נוספות, שונות, מתקדמות המבוססות על המלצות תוכן איכותיות. גולש מסיים לקרוא כתבה ובסוף הכתבה מוצגות לו כתבות נוספות אשר עשויות לעניין אותו בהתאם. שתיים מבין הפלטפורמות העוצמתיות המובילות בתחום המלצות התוכן, הינן: "אאוטבריין" ( Outbrain) ו"טאבולה" (Taboola) אשר כוללות, מנועי המצות על כתבות ומאמרים בנושאים שונים הנמצאים בכל האתרים הגדולים והמובילים בארץ ובעולם.

כיצד הפלטפורמות החדות הללו עובדות? גולש קורא את הכתבה אשר מעניינת אותו ומגיע לחלק התחתון של הכתבה בו הוא רואה כתבות בנושאים שונים הקשורים במישרין או בעקיפין לנושא הכתבה ולנושאים שמעניינים אותו. אותן מודעות מעודדות אותו ללחוץ על הכתבה שאנו רוצים שיקליק עליה. ההקלקה מעבירה את אותו קורא, ישירות אלינו לאתר בו הוא קורא כתבה מקצועית בעלת ערך תכני.
משם אותו גולש כבר "שלנו" בתהליך הפרסום.
פלטפורמת Outbrain בנויה בצורה חכמה כך שניתן לדעת מה מעניין את הגולשים. אם הגולש בחר ללחוץ על הכתבה, הוא עובר לאותו אתר בו מוצגת הכתבה. למעשה כך האתרים השונים מרוויחים מכל אחד המגיע אליהם ונכנס לקרוא את הכתבה וגם מאפשרים לגולשים ליהנות מחווית קריאה בנושאים שונים.

לצד אאוטבריין, ניתן לראות גם כלי נוסף בשם "טאבולה" Taboola - בדומה לאאוטבריין גם "טאבולה" מפגישה את הקורא עם תוכן שהוא מעוניין לקרוא. מדובר בחברה ישראלית אשר באמצעות אלגוריתם פילחה את השוק וממליצה על תוכן בהתאמה אישית בהתאם להעדפות של הגולשים. רוב האתרים בישראל עובדים עם פלטפורמת Outbrain, אך חלק לא מבוטל עובד עם Taboola.

מדוע כדאי לקדם תוכן איכותי:

  • קידום תוכן משדרג משמעותית את המיתוג שלכם
  • קידום תוכן מייצר אמינות לעסק שלכם
  • קידום תוכן מגדיל את כמות ה-traffic לאתר שלכם
  • קידום תוכן מייצר אינטראקציה והיכרות ראשונית חיובית על קהלי יעד אשר אינם
    מכירים את העסק שלכם.

בין היתר, ניתן לקדם תכנים כגון: בלוגים, מאמרים, כתבות יח"צ, סרטוני וידאו ועוד.

צוות הכותבים שלנו יידע לכתוב לכם: מאמרים, בלוגים, מאמרים קריאטיביים, תסריטים לסרטוני וידאו, , קריקטורות מיוחדות, סלוגנים ושמות מותג לעסק ועוד ועוד.

הנה צילום מתוך האתר של חברת Outbrain בו מוצגת פלטפורמת הקידום לכתבות רלוונטיות באתר TheMarker.

tabula

מה אנחנו יכולים לעשות עבורכם?

  1. אנחנו יודעים להתאים לכם את המוצר\ שירות שלכם ל-2 הפלטפורמות ולהביא לכם תנועת גולשים איכותית באמצעות קידום המלצות תוכן.
  2. אנחנו עובדים עם צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון רב בכתיבה המתאימה לחווית המשתמש.
    לנו יש את הכותבים המנוסים והקריאטיביים ביותר אשר יגרמו לגולשים להישאר באתר שלכם ולקרוא את כתבות התוכן האיכותי ולא לעבור לאתר של המתחרים.

אז אתם בוודאי שואלים את עצמכם: "לעזאזל, איך מתחילים"?
יוצרים עימנו קשר כעת באמצעות תיבת השארת הפרטים שלצידכם או באמצעות הטלפון ומתחילים להתקדם.

אז קדימה, למה אתם מחכים?

לייעוץ ראשוני ומידע נוסף התקשרו כעת או השאירו פרטים:

phone icon073-75-999-63

location iconרח' הדובדבן 9, בית הדובדבן, קריית אונו 5551052.

PartnerBadge 7523977343

בבקשה הזן את שמך המלא!
יש להזין מספרים בלבד!
נא להזין כתובת מייל תקנית
Invalid Input
Invalid Input

אנחנו מאמינים בלהשאיר כל אדם, סיטואציה או אירוע, במצב טוב יותר מזה שבו היה לפני שפגשנו אותו.

-אלון אולמן-